Pazar, Haziran 19


Twitter var, gir moruk dediler, elalemin mikro blog'una yazmaya başladım. Oysa sana ne milletin defterinden? Buralar boş kaldı. Neyse, 9 yıl sonra kendi dükkanıma geri döndüm. Zaten Paslı Trompet de bir caz bar dükkanı açma fikriydi. 

Tünel'de Cep Sanat vardı, Jurnal Sokak'ın köşesinde. Avni Arbaş'ı görmüştüm orada. Herhalde yıl 2002 filan, 20 yaşındayım. Üniversite 3'teyim. Gittim adamcağınızın yanına, boş bir kağıt uzattım, dedim merhaba, bunu benim için imzalar mısınız? Bana tuhaf tuhaf baktı haklı olarak. Boş kağıdı neden imzalasın? Dedim, siz Avni Arbaş değil misiniz? Çakır çakır baktı. Ben de çakır çakır baktım. Çaktı imzayı. Sağ olsun ve allah rahmet eylesin... O köşe dükkanı bir caz bar yapayım diye düşünüyordum. Paslı Trompet hikayesi oradan geliyor velhasıl.

51 insan takip ediyormuş burayı. İki arkadaşım vefat etti. Başak Tetik ve İskoç (İsmail Koç'a İskoç derdik). İkisi de reklam ajansından yakın arkadaşlarımdı. Kaldı 49 insan. Umarım herkes iyidir moruklar. 

Herkese benden bira ve yer fıstığı... 

Fotodaki bardağı da 2005'te filan bir bardan yürütmüştüm. Öyle çok bardak taşıdım palto cebimde.